[Talk-cat] Organització de la comunitat catalana [wiki]

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Tue Aug 13 09:38:39 UTC 2013

Hola,

Responc entre línies:

El dia 12 d’agost de 2013 23.34, yo paseopor <yopaseopor a gmail.com> ha
escrit:
PD: Un cop consensuat estaria bé fer una pàgina plantilla del pal
normalització, ja que em servirà per incloure-la dins dels presets de
senyals de trànsit (Carrils bus-taxi,parades de bus ben fetes,assistent per
fer línies de transport públic a Catalunya i Espanya, etc. el preset vol
estar dissenyat expressament per a nosaltres ,ser una eina útil i facilitar
la feina ben feta, així que em semblaria fantàstic que tinguéssim una forma
consensuada que fer sobre aquest tema.

He afegit a la wiki un apartat referent a la «normalització» de rutes de
transport públic:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_en_catal%C3%A0#NormalitzacionsPodríem
començar a crear la pàgina referent a les línies d'autobusos
urbanes i interurbanes explicant com s'està fent fins ara, per poder tenir
un punt de partida.

PD: tots aquests debats es reflecteixen a les dues wikis? (perquè seria
ideal tenir un arbre de fils sobre cada tema que la gent pugui seguir,
ampliar i sumar-s'hi.

Suposo que a les dues wikis et refereixes a: (1)
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalan i (2)
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_en_catal%C3%A0
Jo de moment aniria afegint els fils a la (1) i els debats entenc que es
farien en cadascuna d'aquestes subpàgines. El contingut de la pàgina (2) el
conservaria però repartit en diferents pàgines accessibles des de (1).

Aprofito per comentar-vos que he creat una pàgina amb un recull de notícies
referents a OpenStreetMap i el català/Catalunya:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalan/Sala_de_premsaSuposo
que aquesta pàgina no generarà gaire debat... si sabeu d'alguna
notícia podeu afegir-la.
Penso que pot ser una pàgina interessant per a nouvinguts, i que a
nosaltres ens pot ajudar a l'hora de preparar alguna xerrada, etc.

Sobre l'apartat «Funcionament de la llista
talk-cat»<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_en_catal%C3%A0#Canals_de_comunicaci.C3.B3>,
pensava en què estaria bé explicar com funciona una llista de correu i unes
mínimes normes d'ús, a l'estil de les que trobem aquí:
http://guifi.net/llistes_guifi#que_es
També estaria bé explicar que hi ha altre llistes d'OpenStreetMap per temes
«talk-es»... i que no tot es pot -ni s'ha de- resoldre des de talk-cat.
També posaria els usuaris administradors (o amb permisos) de la llista
perquè tots els tinguem a mà per si cal notificar alguna incidència
concreta, etc.

Salut!

El dia 12 d’agost de 2013 12.06, Konfrare Albert <
lakonfrariadelavila a gmail.com> ha escrit: