[Talk-cat] em falten definicions Amenity=????

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Mon Aug 26 13:35:47 UTC 2013

Crec que una combinació entre les dues seria molt interessant.D'altra banda
per tot el que fa referència a vies i senyals de trànsit jo proposaria una
altra pàgina que es fusionés amb aquella proposta de mapejament de vies per
qualitat que es va fer fa poc (segons els meus càlculs hi ha unes 350 així
que jo no les inclouria amb la resta de coses).

Salut, mapes i senyals de trànsit (sexo,mentiras y cintas de video ;)
yopaseopor