[Talk-cat] Sobre el mapeig de carrils i direccions

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Mon Jul 1 11:01:43 UTC 2013

Aquí teniu un parell d'exemples, els podreu trobar a Ultramort, a la
C-252.El primer és la forma nova,una via molts carrils, que el trobareu a
l'encreuament del sud.
El segon és la forma anterior que feia servir,varies "vies" d'un carril,
més senzilla i més cómoda però que no mostra les fletxes de direcció, més
enllà de les pròpies de cada via de carril únic.
Els exemples estan realitzats amb JOSM els dos i amb l'estil Lane and road
atributes activat.
yopaseopor