[Talk-cat] Sobre el mapeig de carrils i direccions

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Mon Jul 1 22:29:55 UTC 2013

Em sembla bé el que planteges, i és evident que el sistema nou sobretot pot
ser útil per autopistes o autovies bàsicament. També en vies a l'estil del
que passa a la N-340 al seu pas per Quatre Camins (que és la que conec
millor):
https://maps.google.es/maps?hl=ca&ll=41.407141,2.007714&spn=0.002104,0.003449&t=k&z=18On
cada carril condiciona la destinació a què et portarà.
Per altres zones pot optar-se per l'altre sistema, molt més intuïtiu,
pràctic d'editar i de modificar a posteriori si cal.

De totes maneres, no em facis gaire cas que de carreteres no n'he mapat
gaires ni hi entenc gaire, a veure si algú amb més experiència que jo
s'anima a dir-hi la seva.
Penso que aquesta tasca de revisió de carreteres és importantíssima per
l'OSM, gràcies!
;)

PD: Sobre el «debat», ara mateix no tinc ni idea de la gent que està
subscrita a aquesta llista, obriré un fil per veure si cal una mica de
difusió de la llista.

ALBERT

El 1 de juliol de 2013 19.28, yo paseopor <yopaseopor a gmail.com> ha escrit:

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló
www.konfraria.org • @La_Konfraria <http://twitter.com/La_Konfraria>