[Talk-cat] Gestió de la llista

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Tue Jul 2 08:42:20 UTC 2013

A sota de tot de la pàgina d'info hi ha un enllaç que parla de la
interfície d'administració on m'imagino que a més dels subscriptors, que
això ho podem veure tots, podràs veure totes les opcions disponibles que
tens i que ignoro quines són ;)
http://lists.openstreetmap.org/admin/talk-cat

Salut i mapes
yopaseopor

PD: visitant la llista de membres surt que hi ha 17 de normals i un que en
fa resum.