[Talk-cat] Sobre el mapeig de carrils i direccions

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Tue Jul 2 11:46:15 UTC 2013

Hola,

respecte la 'nova' i 'vella' jo trio nova, sens dubte, encara que sigui
un conyàs. Per què? Per què crec que és millor reflectir la realitat amb
carrils que no pas amb vies. Ja que aquestes no existeixen realment si
no hi ha una mitjana que les separi físicament (o encara que no sigui
física una illeta, que és una separació legal).

El que m'entra un dubte de la versió nova: Què passa amb les
restriccions de gir? Es mantenen iguals? S'ha de referenciar ara a cada
'lane'? On dibuixem la via, encara a l'eix de la carretera (per què la
imatge de la wiki, no ho fa i el placement no està aprovat i no ho fa
servir pràcticament ningú)?

I una ignorància, com s'instal·la l'estil al JOSM?

Preguntes, algú dibuixa lanes amb el mapnik?

Salut!

On 02/07/13 00:29, Konfrare Albert wrote:
> Em sembla bé el que planteges, i és evident que el sistema nou sobretot
> pot ser útil per autopistes o autovies bàsicament. També en vies a
> l'estil del que passa a la N-340 al seu pas per Quatre Camins (que és la
> que conec millor):
> https://maps.google.es/maps?hl=ca&ll=41.407141,2.007714&spn=0.002104,0.003449&t=k&z=18
> On cada carril condiciona la destinació a què et portarà.
> Per altres zones pot optar-se per l'altre sistema, molt més intuïtiu,
> pràctic d'editar i de modificar a posteriori si cal.

> [...]

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA