[Talk-cat] Gestió de la llista

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Wed Jul 3 10:41:20 UTC 2013

Hola companys,

Merci per les respostes. Efectivament som 18 subscrits a la llista ara
mateix.
He enviat un correu a través d'OpenStreetMap als usuaris més actius mapant
a Catalunya, llistat que vaig fer al març i que tinc recollit aquí:
http://www.konfraria.org/osm/OSM-Catalunya.html (al final de tot)
De moment he fet Barcelona, Lleida i Girona.
Després continuo amb Tarragona.
Espero no haver molestat a algú ja subscrit a la llista... :(

Sobre la descripció de la llista, potser el més fàcil seria alguna cosa
com: «Comunitat d'usuaris d'OpenStreetMap de parla catalana» ... ¿Com ho
veieu?

I una cosa, no sé si a algú més li passa, però quan faig un «Respon» a la
llista m'envia el correu a qui ha enviat el darrer correu, i si faig
«Respon a tots» em surt talk-cat en CC. Això no em passa amb les altres
llistes... a algú li passa el mateix?

Saluut!

El 2 de juliol de 2013 10.42, yo paseopor <yopaseopor a gmail.com> ha escrit:

www.konfraria.org • @La_Konfraria <http://twitter.com/La_Konfraria>