[Talk-cat] Gestió de la llista

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Wed Jul 3 11:29:39 UTC 2013

Hola,

a mi em passa igual. Però si faig un respon a la llista, no :P  Crec que
és una mala configuració del camp "Reply-To" que no ho deu estar.

Descripció +1

Espero estar més actiu a partir d'ara.... avui TANCO ACTES del CURS!!!!

Salut!

On 03/07/13 12:53, Hector wrote:
> Hola.
> A mi em passa lo mateix.
> Si faig un "respon" la resposta s'envia a la persona.
> Si faig un "respon a tots", la llista talk-cat surt com copia.
> Pel que dius de la desripció del grup a mi em sembla be tal i com dius.
> Salut.
>
> Héctor
>

> El 3 de juliol de 2013 12.41, Konfrare Albert
> <lakonfrariadelavila a gmail.com <mailto:lakonfrariadelavila a gmail.com>>
> ha escrit:
>
>     Hola companys,

> [...]

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA