[Talk-cat] Gestió de la llista

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Wed Jul 3 14:11:23 UTC 2013

Hola,

jo afegiria unes quantes feines més que hem de fer, a part de
l'administració i de contactar amb els usuaris catalans, gràcies Albert!

- Afegir-nos a la wiki d'OSM a l'apartat de Mailing Lists
- Enviar un correu a announcements presentant-nos
- Reconfigurar el Reply-To

Altres coses:

- Ara que tenim llista, ens podem començar a plantejar el Local User Grup

Qui se n'encarrega?

Salut!

On 02/07/13 00:33, Konfrare Albert wrote:
> Hola,
>
> Volia comentar un parell de coses sobre la llista:
> - Qui l'administra actualment? Ho dic perquè ens falta posar-hi la
> descripció
> - Podem saber quantes persones hi ha subscrites actualment? Ho dic
> perquè si són molt poques persones miraria de contactar amb els mappers
> que han estat més actius a Catalunya i els enviaria un correu
> informant-los de l'existència de la llista.
>
> Salut! (&mapes)
> --
> *KONFRARE ALBERT*
> La Konfraria de la Vila del Pingüí
> [...]

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA