[Talk-cat] Carrils bici

xevi xbarnada at gmail.com
Thu Jul 4 20:36:36 UTC 2013

Hola,

Seria realment bo tindre aquestes dades, tot i aixo depenent de com
obrin aquestes dades podrien no ser compatibles amb la llicencia de
OpenStreetMap , per exemple si no en permeten l'us comercial.S'hauria de
tindre en compte en el cas que s'importin

El dj 04 de 07 de 2013 a les 20:17 +0200, en/na Roger Veciana i Rovira
va escriure: