[Talk-cat] Osona

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Fri Jul 5 15:24:20 UTC 2013

Hola Fermí,

En primer lloc, benvingut!

Jo fa temps vaig rebre aquest tuit de'n Carles G, que tenia ganes de fer
quelcom a Tona amb OpenStreetMap -->
https://twitter.com/cguadall/status/167303096651878401 Suposo que ja deu
ser un dels que mapa per la zona XD

Al camp de treball que Guifi·net realitza a l'estiu a Sallent (Bages) farem
una xerrada
 en Jaume F. i jo, també hi haurà una mapping party... potser també pot ser
un bon lloc per gestar coses... M'imagino que per allà hi haurà algun que
altre osonenc.

I aprofito per convidar a qui vulgui venir a donar un cop de mà, etc...
Això serà el 20 de juliol tot el dia. Quan en tingui més detalls obro un
fil.

Salut!

El 5 de juliol de 2013 16.37, Fermí Tanyà <fermi_t a gmx.net> ha escrit:

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló
www.konfraria.org • @La_Konfraria <http://twitter.com/La_Konfraria>