[Talk-cat] GPX i/o foto sateŀlit

jconstanti at ovi.com jconstanti at ovi.com
Mon Jul 15 14:36:02 UTC 2013

Hola a tots,

Jo vaig conèixer osm en començar a córrer fa un any i mig: per registrar recorregut i esforç utilitzo la versió symbian d´ sportstracker, que té com base cartogràfica osm.

Vaig aŀlucinar en veure que el baix penedés era un quasi un desert (a osm) i vaig començar a exportar i dibuxar les meves traces en gpx. Finalment, ja fa uns mesos puc veure un fons fotogràfic en mode edició.

Ara dibuixo camins i carrers dels que no tinc traça d´haver-hi passat. Entenc que aquest fons del satéŀlit és nou en aquesta àrea i que més val aquestes dades que cap. També utilitzo google maps i here maps per esbrinar noms de carrers.

Us agrairé qualsevol recomenació per millorar el meu procediment (ja he començat a instaŀlar el josm..).

Salutacions

josep