[Talk-cat] GPX i/o foto sateŀlit

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Mon Jul 15 15:40:46 UTC 2013

Hola Josep,

En primer lloc, benvingut a aquesta llista!

Jo personalment, penso que JOSM ara per ara és la millor eina per poder
editar a OpenStreetMap. Ara fa algun temps vaig escriure una entrada en què
explicava com afegir les ortofotos del PNOA a JOSM, te l'enganxo per si pot
ser-te d'utilitat:
http://www.lakonfrariadelavila.blogspot.com.es/2011/10/josm-editant-openstreetmap-partir-duna.htmlUna
altra capa que et pot ser útil és la de Bing (que és sobre la que
estaves dibuixant fins ara si editaves amb Potlach en línia). Pots afegir
altres capes amb JOSM però el més important és que aquestes dues permeten
que s'hi dibuixi al damunt; és a dir, els propietaris han donat permís
explícit a la comunitat d'OSM per utilitzar-les.

Sobre l'ús de Google Maps per mirar els noms dels carrers... mmmm
A la meva zona hi ha autèntiques barbaritats a GoogleMaps... jo no me'n
fiaria gens ni mica. I entenc que la filosofia d'OSM és que el que hi hagi
estigui validat (perquè es coneix o perquè s'hi ha estat). Una bona idea
per mirar els noms dels carrers pot ser utilitzar Street View i cercar les
plaques ;)

En fi, no sé si t'he estat de gaire ajuda... en qualsevol cas, ja diràs
Salut!

El 15 de juliol de 2013 16.36, <jconstanti a ovi.com> ha escrit:

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló
www.konfraria.org • @La_Konfraria <http://twitter.com/La_Konfraria>