[Talk-cat] GPX i/o foto sateŀlit

Hector marmitakos at telefonica.net
Mon Jul 15 16:59:56 UTC 2013

JO això del street map ho he fet servir per tal d'esbrinar el nom dels
carres i la veritat é que va molt bé. Com diu l'Albert, Google Maps no
l'encerta gaire.
El millor és dedicar-se a emplenar dades de llocs coneguts.
Salut.

Héctor

El 15 de juliol de 2013 17.40, Konfrare Albert <
lakonfrariadelavila at gmail.com> ha escrit: