[Talk-cat] GPX i/o foto sateŀlit

Xavier Barnada Rius xbarnada at gmail.com
Mon Jul 15 21:15:02 UTC 2013

Hola,

Com et comenten els altres companys de la llista es millor no fiar-se de
les dades de Google Maps ja que solen ser comprades a tercers.
Per altre banda s'intenta de fometar que la gent que recull les dades
hagi estat al lloc ja que per posar un exemple si no has estat al lloc
on hi ha un cami dificilment en sabras el atribut trackgrade.
Per altre banda no se fins a quin punt es legal agafar dades de Google
Maps ja que es podrien considerar que s'estan incorporant dades amb una
llicencia no lliure a OpenStreetMap i aixo pot ocasionar problemes
legals.