[Talk-cat] GPX i/o foto sateŀlit

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Mon Jul 15 21:53:34 UTC 2013

Salut!
Personalment crec que en una situació "d'inici" tal i com està OSM a
Catalunya em preocuparia més aviat d'afegir tots els carrers dels 948
municipis catalans, i després ja em preocuparia d'ajustar si el coneixem,
si no el coneixem ,si s'assembla més o menys a la realitat etc. perquè
prefereixo un camí de cabres o de corbes... que directament que no hi hagi
camí.I hi ha mitjans públics (tot te errors, tot pot estar desfasat, però
tornem a la base, millor quelcom que res) per aconseguir-ho.Coberts els
mínims, anem a pels màxims (si no tenim cap interès particular que ens faci
variar la prioritat, és clar).
Una petita reflexió d'estiu ;)

yopaseopor