[Talk-cat] Página web

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Mon Jul 22 20:52:07 UTC 2013

En primer lloc benvingut Carles!

I sobre el tema de la web, que jo sàpiga encara no s'ha fet res.
S'havia parlat d'agafar un hòsting i instal·lar-hi un Wordpress, però aquí
s'havia acabat la cosa.
Sobre el domini, em sembla que en Felip no està subscrit a aquesta llista.
En Joan havia contactat amb ell per aquest tema, potser es tracta de tornar
a parlar-hi.

Potser podria muntar-se un grupet per mirar d'engegar el tema de la web, si
més no, començar a fer proves... o crear una pàgina a la wiki per anar-hi
anotant idees.

Salut!

El dia 21 de juliol de 2013 14.16, Carles Muñoz Gorriz <
carlesmu a internautas.org> ha escrit:

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló