[Talk-cat] Talk-cat Digest, Vol 3, Issue 20

Jan Esquerra jan.esquerra at gmail.com
Wed Jul 24 06:19:37 UTC 2013

Jo em referia a la categoria oficial, que es la que dicten els estaments
oficials i esta escrita.

A la pagina wiki de normalitzacio fa referencia a aquesta categoritzacio
oficial per triar el tipus de highway, i de moment ho havia anat agafant
com a guia, alguns cops a contracor.

Pero certament et dono la rao.

Cada cop estic mes convençut en deixar les categories oficials pels mapes
oficials, i fer servir criteris mes concordants amb la realitat per a OSM.
Del que es tracta es de fer un "mapa" veraç i util, no?

I lligat amb aixo, tampoc soc partidari del mapejar "a sac" amb l'objectiu
d'omplir. De mapes plens, pero amb errors i inexactituds, i poc o gens
treball de camp, ja en tenim uns quants.

Salut

Jan

El dia 22 de juliol de 2013 13.35, yo paseopor <yopaseopor a gmail.com> ha
escrit: