[Talk-cat] Un de nou

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Fri Jul 26 16:49:13 UTC 2013

Benvingut Eloi,

què ets qui portes el web i projecte de mapa de les gavarres?

http://perdutalesgavarres.blogspot.com.es/

Salut!

On 25/07/13 10:01, Konfrare Albert wrote:
> Hola Eloi,
>
> Benvingut a la llista!
> M'he estat mirant la zona que mapes, i només puc felicitar-te per la
> impressionant tasca que has fet. Sens dubte contribucions com la teva
> aporten a OSM un valor afegit :)
>
> Sobre els consells per mapar... més que consells idees per si et són útils:
>
>   * Jo als torrents a waterway=stream els hi afegeixo intermittent=yes
>     <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:intermittent> per
>     diferenciar-los de les rieres on el pas de l'aigua hi és constant. A
> [...]

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA