[Talk-cat] maresme

Miquel Morell mmorell08348 at gmail.com
Fri Jul 26 18:00:38 UTC 2013

hola soc en miquel

visc al maresme i mapejo sobretot el parc de la serralada litoral.

vaig actualitzant camis i corriols per anar amb bici de muntanya de la zona.
despres faig servir els mapes per transitar per la zona amb la ajuda del
programa OruxMaps per android.

tambe he anat afegint carrers i cases de cabrils. amb aixo tinc dubtes de
si ho faig be.
a les urbanitzacions els carrers principals els posso com "residential
road"  basicament son carrers per anar dee un lloc a un altre.
en canvi esl carrers sense sortida o que no son bona opcio per anar de un
lloc a un altre el posso com "living street"

m'agradaria saber els vostres comentaris al respecte.

salut
miquel