[Talk-cat] maresme

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Fri Jul 26 19:40:58 UTC 2013

Hola Miquel, benvingut a la llista,

On 26/07/13 20:00, Miquel Morell wrote:
> a les urbanitzacions els carrers principals els posso com "residential
> road"  basicament son carrers per anar dee un lloc a un altre.
> en canvi esl carrers sense sortida o que no son bona opcio per anar de
> un lloc a un altre el posso com "living street"

jo ho faria diferent, si et fixes al què diu el "Map Features" d'osm,
els living street són per a carrers en zones residencials però amb
restriccions addicionals de circulació, com limitació a 20 o 30 km per
hora, aparcaments restringits, etc. Si et fixes en l'enllaç [1] hi
veuràs el senyal de trànsit que hi ha, també en el nostre pais, en els
carrers d'aquestes característiques.

Salut!

[1]: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dliving_street

--