[Talk-cat] Carrers/Residencials/Zones 30

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Fri Jul 26 23:19:51 UTC 2013

Em sap greu Miquel però crec que ho fas incorrectament.

Una highway=living_street  ve definida sobretot pel senyal , com ha dit el
Jaume, que adjunto en aquest mail.

Carrer residencial
Codi de senyal:S-28
Indica les zones de circulació especialment condicionades que estan
destinades en primer lloc als vianants i en les quals s'apliquen les normes
especials de circulació següents: la velocitat màxima dels vehicles està
fixada en 20 quilòmetres per hora i els conductors han de concedir
prioritat als vianants. Els vehicles no poden estacionar més que en els
llocs designats per senyals o per marques.

Els vianants poden utilitzar tota la zona de circulació. Els jocs i els
esports estan autoritzats en ella. Els vianants no han de destorbar
inútilment als conductors de vehicles.

Zona a 30
Codi de senyal:S-30
Indica la zona de circulació especialment condicionada que està destinada
en primer lloc als vianants. La velocitat màxima dels vehicles està fixada
en 30 quilòmetres per hora. Els vianants tenen prioritat.

highway=residential
source:maxspeed=zone
maxspeed=30

Si el carrer és carrer normal, però no té sortida llavors al node final li
has de posar l'etiqueta
highway=turning_circle

Tot i això, el carrer principal de circulació de qualsevol lloc sol venir
d'una carretera, així que es tracta de continuar amb la mateixa categoria,
ja sigui unclassified o tertiary, tot i que sense referència, doncs no serà
reconeguda a cap Catàleg de Carreteres de la Generalitat de Catalunya

Salut i mapes
yopaseopor

PD: si t'aclares més per senyals de trànsit et recomano un connector
anomenat Roadsigns.Si li apliques la configuració espanyola, aplicaràs codi
als carrers fent clic al senyal de trànsit que el defineix i et pot servir
d'ajuda.

2013/7/26 Jaume Figueras i Jové <jaume.figueras a upc.edu>

> Hola Miquel, benvingut a la llista,

> jo ho faria diferent, si et fixes al què diu el "Map Features" d'osm, els
living street són per a carrers en zones residencials però amb restriccions
addicionals de circulació, com limitació a 20 o 30 km per hora, aparcaments
restringits, etc. Si et fixes en l'enllaç [1] hi veuràs el senyal de
trànsit que hi ha, també en el nostre pais, en els carrers d'aquestes
característiques.