[Talk-cat] Carrers/Residencials/Zones 30

Carles Muñoz Gorriz carlesmu at internautas.org
Mon Jul 29 15:07:25 UTC 2013

[Oops! Torno a enviar a la llista]

On Mon, Juliol 29, 2013 16:45, Miquel Morell wrote:
> [...]
> menys dolenta, donat que son carrers de molt poc trafic, on els crios
> juguen per el carrer,  tot i que no estan senyalitzats com a tals, ni
> s'adequen 100% a la definicio.
>
> fins i tot tinc un planol de l'ajuntament on els marca diferent. alla els
> anomenen carrers de circulacio preferent als carrers "principals" de les
> urbanitzacions.
>
> resumint
> que faig?
> tots com residential road???
> els podem diferenciar d'alguna manera???

L'opció de residential road per la 'comunicació capilar' i de tertiary
(afegint els atributs maxspeed i similars que calguien) per les 'avingudes
de comunicació principal', seria lo més similar amb lo que es fa amb
nuclis urbans.

Alternativament també existeix el highway=unclassified, però no se si hi
ha consens el l'àmbit català pel seu ús.

PS: Si ningú ho ha comentat abans, enrecordat d'afegir el noexit=yes als
carrers sense sortida i al darrer node.

Salut...
--
Carles