[Talk-cat] Fwd: Carrers/Residencials/Zones 30

Miquel Morell mmorell08348 at gmail.com
Wed Jul 31 11:55:39 UTC 2013

aquesta tarda he tingut una estona per rebuscar a la wiki de les
definicions de tipus de via:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Map_Features#Highway

lo de possar tots els carrers iguals em sembla que no ajuda en res al
usuari del mapa per arribar a desti.
lo de living street , tot i estar d'acord que no es correcte, fins ara em
semblava la solucio menys incorrecte.
algu a comentat de catalogar el carrers principals com "tertiary", pero el
cert es que mirant la definicio de tertiary si acosta menysa com son els
carrer de urbanitzacio, que la de living street als carrers menors.

llavors he trobat la seguent definicio dins de highway=unclassified
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dunclassified

Examples of determining applicability:(exemples d'aplicacio)
In an urban context.... (en contexte urba)
Being the *most minor* type of distributor
road<http://en.wikipedia.org/wiki/Collector_road>
(esser el tipus mes sencill de carretera de distribucio)

que es just el que estaba cercant, una forma de definir carrers o
carreteres que  distribuiexen el trafic de carrers locals a arteries
principals.

aixi dons, i abans de canviar res. que li sembla a la comunitat catalogar
els carrers principals de urbanitzacions com highway=unclassified?

ara per ara em sembla que es la definicio que s'allunya menys de la
realitat.

el que no tinc clar es si es renderitzara de forma diferent dels
residential.

salut
miquel