[Talk-cat] Fwd: Carrers/Residencials/Zones 30

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Wed Jul 31 12:23:16 UTC 2013

A mi em sembla perfecte.OSM les destacarà, tot i que són del mateix color
que les residential es veuran una mica més ample, i el que és més important
a nivells de zoom aquests carrers si es veuran mentre que la resta de
carrers desapareixen.Tot i això jo segueixo insistint en que marcaria de
color groc (tertiary) encara que sigui només el carrer d'entrada i sortida
de l'urbanització, com a itinerari principal entre la ciutat i les seves
urbanitzacions.

Salut i mapes
yopaseopor