[Talk-cat] Sobre com escriure els noms de vies

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Wed Jul 31 20:16:17 UTC 2013

Per mi el camp name en aquest cas sí és un rètol, és el que mostrarà el
mapa.Evidentment la paraula carrer , riu, etc enmig d'una oració és nom
comú i per tant va en minúscula...però quan és un rètol (el camp name és el
que intentarà simular, és el que mostra i ja posats i essent OSM un recurs
internacional ens hauríem de plantejar l'ús de les paraules per codis
lingüístics? evitar-les? traduir-les? Imaginem-ho per un moment...

name:ca=Carrer Francesc Macià
name:es=Calle Francesc Macià

name=Carrer Francesc Macià

name=Francesc Macià

name:ca=Carrer
name:es=Calle
name=Francesc Macià

*Jo retolaria...com un rètol*, és més, aspiro a que algun dia el
renderitzador em faci tant a osm com al gps o mòbil el senyal de
trànsit,rètol, corresponent que trobaré a la realitat, de fet, si sapigués
programació estaria bastant aprop, no creieu? ;)

Salut i mapes
yopaseopor