[Talk-cat] Correu informat a talk-es

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Mon Jun 10 00:15:35 UTC 2013

Salutacions!

Crec que ara és un bon moment per presentar-me :)

Sóc en Yopaseopor.De la meva passió per circular per les carreteres del
país ha nascut una necessitat imperiosa de mapejar tot allò que no
existeix.D'aquí va venir l'ús de JOSM i la col·laboració en la seva
traducció al català.Ara que he acabat la meva "entestamenta" en revisar el
Catàleg de Carreteres de la Generalitat de Catalunya de 2009 (han estat
unes 2000 vies), he necessitat cercar un altre entreteniment.
Els últims avenços que estic realitzant són en matèria més que de
mapejament, de "transposició de la realitat a OSM" a través de varis
complements i estils de com és qualsevol via del nostre país amb tot
detall, especialment de marques viàries i senyals de trànsit.
Per desgràcia no sé programar així que ja que hi som us demano a la
comunitat que feu servir JOSM que si voleu podeu provar el preset de
senyals d'Espanya (amb traducció al català en el seu desenvolupament final)
a vere què us sembla.

https://josm.openstreetmap.de/ticket/8772#comment:6

Ja sé que no és una presentació molt ortodoxa però no se m'ha acudit millor
manera, m'alegro de formar part d'una comunitat que fa que allò que més
estima, la seva terra, els seus llocs siguin visibles i rutejables a través
de la xarxa.

Ens veiem!
http://yopaseopor.blogspot.com