[Talk-cat] Traffic_signs

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Sun Jun 23 08:12:01 UTC 2013

Gràcies Hèctor,

Aquests dies em serà impossible, però de seguida que pugui ho provo i te'n
faig cinc cèntims. Només un dubte, l'altre vegada quan vaig mirar l'XML i
em va semblar que moltes senyals no tenien un tag associat. La forma
d'etiquetar les senyals és com la que ve en aquesta pàgina:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:traffic_sign ?
Hi ha alguna pàgina amb la relació de tags i senyals per Espanya?

Salut... i igualment, bona revetlla!
(I felicitats als Joans) ;)

El 22 de juny de 2013 18.35, yo paseopor <yopaseopor a gmail.com> ha escrit:

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló
www.konfraria.org • @La_Konfraria <http://twitter.com/La_Konfraria>