[Talk-cat] Sobre el mapeig de carrils i direccions

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Sun Jun 30 22:41:32 UTC 2013

Hola,

Em sembla que t'he entès amb el que expliques, però no n'estic segur del
tot.
Podries posar-nos un parell d'encreuaments de mostra per entendre-ho més bé?
Un amb el mètode més complexe, i l'altre amb el què proposes?
Penso que així ens en podrem fer una idea més clara.

Gràcies ;)
I bon estiu!

El 1 de juliol de 2013 0.14, yo paseopor <yopaseopor a gmail.com> ha escrit:

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló
www.konfraria.org • @La_Konfraria <http://twitter.com/La_Konfraria>