[Talk-cat] dubtes dades cadastre

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Thu May 30 20:51:44 UTC 2013

Hola Jaume,

M'ho he estat mirant i mola molt el nivell de detall, en combinació amb el
cadastre podria fer-se quelcom interessant (l'única pega, les traves que
posen a imports; en aquest cas podria ser la gran quantitat de polígons)

Deixo l'enllaç del servei WMS del MCSC:
http://www.opengis.uab.es/cgi-bin/MCSC/MiraMon.cgi?REQUEST=GetCapabilities&SERVICE=WMS&VERSION=1.3.0
Per si algú vol afegir-lo a les capes d'imatgeria del JOSM ;)

Sobre les dades del cadastre, jo hi he estat jugant amb Tilemill:
http://a.tiles.mapbox.com/v3/konfrarealbert.La_Palma_de_Cervello/page.html#15.00/41.4112/1.9665
Fixeu-vos en un detall, els caminets blancs són els que consten al
cadastre, per sobre hi ha els camins marcats actualment a OpenStreetMap
(PNOA+GPS), gairebé no coincideix ni un!!! I per cert, en aquest mapa no es
dibuixen els landuse=greenfield que apareixerien per tot arreu.
Coses que m'agraden: Les parcel·les dels horts, i en el cas de La Palma,
que hi apareixen gairebé totes les piscines (i evidentment, el millor,
edificis i portals).

Salut!

El 29 de maig de 2013 22.48, Jaume Figueras i Jové
<jaume.figueras a upc.edu>ha escrit: