[Talk-cat] Script per al JOSM

Joan Montané joan at montane.cat
Fri May 31 10:50:47 UTC 2013

El 31 de maig de 2013 12.41, Jaume Figueras i Jové
<jaume.figueras a upc.edu>ha escrit:

> Perdó no havia vist aquest altre correu....
>
> OSTI!! Els scripts són Python? Collonut!!

hehehe, em sembla que la classe ens la faràs tu. Vaig suar llàgrimes per
fer aquest script tan senzillet, :) Jo sóc més de perl.

per fer-lo anar cal tenir instal·lat el plugin "scripting" del JOSM,
configurat el motor jython i tenir l'script al nostre ordinador.

el meu "modus operandi" és,

1.- baixo una zona de dades al JOSM, avui he descobert el plugin
"continousDownload" que encara em facilita més "escobrar una zona".
2.- aplico un filtre del JOSM, de manera que només queden seleccionables
els nodes amb un criteri determinat
3.- selecciona els nodes que m'interessen (no tenen perquè ser tots els
seleccionables)
4.- aplico l'script amb "Scripting"->"Run.." (després encara és més fàcl
perquè s'enrecorda dels últims scripts.
5.- si estic cansat, pujo els canvis i final, altrament, si vull seguir,
torno al pas 1

Joan Montané