[Talk-cat] Cartografia Barcelona

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Mon Nov 25 22:22:59 UTC 2013

Hola a tots,

quan van obrir les dades li vaig donar un cop d'ull i en aquell moment
no es podia fer servir gran cosa. Suposo que ara deuen haver alliberat
més coses.

Hi havia molta informació però no era gaire usable per a OSM, per
exemple no hi havia ni un sol eix. Els carrers eren forats entre
polígons, normalment les voreres. Per poder usar s'havia de fer molt
soft i en aquell moment ho vaig descartar (ja farà uns anys, just quan
les van obrir).

Si hi ha coses usables amb relativa poca feina parlem-ne!!

Salut.

On 25/11/13 20:42, Xavier Barnada wrote:
> Hola,
>
> Desconec la situacio de Barcelona, pero en principi la llicencia CC
> hauria de ser compatible amb la llicencia actual de OSM ja que
> anteriorment OSM feia servir CC, l'unic problema que hi veig es que
> algunes dades estan sota CC-BY-ND i no permetrien que la gent en fes
> modificacions i per tant seria incompatible amb la llicencia de OSM
>
> Salutacions
>
> El 25/11/13 20:19, Alex Schultz ha escrit:

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA