[Talk-cat] openstreetmap.cat

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Sun Oct 20 20:25:08 UTC 2013

Hola Carlos,

És normal que hi surti un mapa de la Catalunya Nord perquè qui va comprar
el domini és d'allà. En Joan M. hi va contactar i estaven disposats a
utilitzar el domini per la comunitat catalana d'OSM.

Pel que fa a la web, el tema que jo sàpiga està mort.
Com sabeu, vaig començar a organitzar algunes coses[1], la meva proposta és
començar a introduir idees per la pàgina web en aquesta pàgina de la wiki:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalan/P%C3%A0gina_web
La pàgina consta de la pestanya «talk» on es pot desenvolupar el debat i
així no sobrecarreguem la llista.
Si comences, jo et dono un cop de mà ;)

Des del meu punt de vista, el més fàcil podria ser agafar un servidor
gratuït i instal·lar-hi un Wordpress per exemple. Hostinger[2] està bastant
bé, podria ser una opció.

Salut!

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_en_catal%C3%A0
[2] http://www.hostinger.es/

El dia 20 d’octubre de 2013 21.25, Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com> ha
escrit:

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló