[Talk-cat] Proposta etiquetatge carreteres i proposta portal

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Sat Apr 26 07:53:45 UTC 2014

He afegit la informació de la proposta al següent enllaç
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Normalitzaci%C3%B3

Crec que el tema de la velocitat, tot i que en alguns casos no hi està
lligat, pot donar certa indicació de la importància de la carretera i per
tant de la seva categorització.

Pel tema de tracks i demès:

Per a camins on poden passar cotxes: track
Per camins preparats o acondicionats per a caminar: footway
Per a camins propers a estables o de gran ús per a passeig en cavall:
bridleway
Per a caminets estrets o difícils per caminar-hi, fets pel pas de persones
i/o animals: path

El tema de l'amplada de carretera en aquests trams suposo que quedaria
marcada per l'absència de vegetació al terra i/o distància entre arbrat o
estrat arbustiu.

El dia 26 abril de 2014 2.16, yo paseopor <yopaseopor a gmail.com> ha escrit:

--

*Carlos Sánchez*About.me <http://about.me/carlos.sanchez>