[Talk-cat] Proposta etiquetatge carreteres i proposta portal

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Sat Apr 26 09:17:20 UTC 2014

A la trobada de Sarrià es va acordar que el tema s'havia de desencallar
d'alguna manera.
Es va decidir donar un marge de temps per a realitzar propostes per a la
categoria highway. Es va parlar de les dades d'intensitat de circulació (no
disponible a tots els trams), velocitat, estat físic de la carretera,
característica d'eix de comunicació local o comarcal, etc.
En aquesta pàgina es poden desar les propostes:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Normalitzaci%C3%B3
En principi es va parlar de tancar el tema propostes a principis de maig i
començar llavors votacions fins a principis de juny. Però si cal es pot
allargar una mica més per tal de recollir més propostes.
PD: no sé si algú va poder agafar notes per poder redactar algun resum.
Yopaseopor en té un al seu blog
http://yopaseopor.blogspot.com.es/2014/04/yomapeo-la-importancia-de-osm-en.html

El dia 26 abril de 2014 11.01, <fermi_t a gmx.net> ha escrit: