[Talk-cat] layer + trobada + no digest

Simó Albert i Beltran sim6 at probeta.net
Mon Apr 28 19:07:21 UTC 2014

francesc at eclipso.eu writes:

> Atès que el canal ja és una layer -1 (la llera es considera per sota del nivell
> 0) jo tractaria l'autovia com un pont. Però penso que la solució de deixar
> l'autovia a nivell 0 i el canal a nivell -1 amb un túnel també seria
> vàlida.

Si no recordo malament, el canal no te layer=-1 si no li especifiques,
el valor per defecte de layer és 0. Tot i que si és te bridge=yes pot
ser considerat 1 i si te tunnel=yes pot ser considerat -1. D'altre banda
si un es -1 i l'altre 0 o un és 0 i l'altre 1 és el mateix, ja que
el valor de layer només es relatiu a un altre valor layer.

> Coneixent el terreny seria més fàcil decidir-se per una solució o per l'altra,
> sempre és millor posar el que respongui més al que hi hagi sobre el terreny.

Amb això coincideixo, amb una foto podríem parlar del cas concret.

> off topic: Algú podria fer cinc cèntims de la trobada de Sarrià de Ter?

Hi ha un extens resum al wiki:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalan/Trobades#Resum_de_la_reuni.C3.B3_a_Sarri.C3.A0_de_Ter

Ara en serio, m'ho vaig passar molt bé ;-) es va parlar de moltes coses,
per mi sobretot va servir per fer una primera presa de contacte. Crec
que tots coincidiran en que s'ha d'anar repetint.

D'altra banda, deixa'm dir-te que estas trencant el fil de conversa. Si
us plau, podries canviar les teves opcions de subscripció a la llista a
"no digest".