[Talk-cat] platges que menguen i espigons

Simó Albert i Beltran sim6 at probeta.net
Mon Aug 11 19:37:41 UTC 2014

On Mon Aug 11 18:07:35 2014 Carlos Sánchez <erielkhan at gmail.com> wrote:
> En el cas del mur el seu objectiu es de contenció del terreny. Que hi
> piquin les onades a les llevantades es    secundari.
> Jo no sóc partidari de modificar el contorn. Pensa que no saps quan
> durara la sorra o si la reposaran en breu. No es tracta d'un cos sòlid.

Suposo que s'ha de trobar una definició del contorn i fer que el contorn s'adapti a aquesta definició.
Com a caminant m'agraderia saber on segur que hi ha terra per sobre el mar. Suposo, ja que no ho sóc, que com a mariner m'hagraderia saer on segur que hi ha mar...

> En el cas d'un nou port o espigó si que es pot intuir una futura forma de
> les platges a ambdos costats, on minva la part nord i augmenta a la part
> sud.

Potser no és tant fàcil, jo tenia entés que els ports fan que s'acumuli sorra al nord en detriment del sur.