[Talk-cat] Sobre sortides d'autopistes i altres vies

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Mon Dec 22 00:13:37 UTC 2014

El tema dels opening_hours no sé molt bé si et referies al nom del lloc, a
l'atribut del lloc o a atribut de la via de sortida. L'atribut del lloc
"opening_hours" hi hauria de ser; no trobo malament especificar o fer
menció al nom en el cas de que sigui 24/7. Si fas referencia a la via de
sortida/servei, no trobo correcte l'atribut horari; potser que no entris a
la cafeteria o àrea de servei però si facis una parada per descansar. La
veritat es que el tema autopistes l'he tocat ben poc.

PD: els enllaços d'entrada i sortida a una via, quina categoria han de
tenir? No sé si la unió d'un trunk i autopista ha de tenir sempre
motorway_junction, si es dona la categoria de carretera més alta que uneix;
o es té en compte cap a quin tipus de carretera et condueix.

El dia 20 desembre de 2014, 10:13, Xavier Barnada <xbarnada a gmail.com> ha
escrit:

--

*Carlos Sánchez*About.me <http://about.me/carlos.sanchez>