[Talk-cat] divisió per barris

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Mon Dec 22 16:34:36 UTC 2014

En el cas de Terrassa, serien neighborhood i no suburb. Jo entenc el suburb
com a la definició anglesa i és més un espai residencial tipus Mira-sol
(Sant Cugat), més gran que un barri.

El dia 22 desembre de 2014, 17:22, Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com> ha
escrit:

--

*Carlos Sánchez*About.me <http://about.me/carlos.sanchez>