[Talk-cat] Relacions d'OSM i Viquipèdia

Xavier Barnada xbarnada at gmail.com
Wed Dec 31 14:53:18 UTC 2014

Hola,

Ja tinc una aproximacio a el que faria falta fent servir overpass
<osm-script output="json">
<query type="relation">
   <has-kv k="admin_level" v="7"/>
   <has-kv k="is_in:region" v="Catalunya"/>
   <bbox-query s="40.938" n="42.868" w="0.538" e="3.417"/>
</query>

<print mode="tags"/>
</osm-script>

Si algu les vol baixar:
http://pastebin.com/hSEfsTuz

Aquesta consulta retorna totes les comarques de catalunya i les
etiquestes de la relacio, a partir d'aqui s'haurien de poder creuar les
dades de les comarques que hi ha a la viquipedia amb les d'aqui per
enllaçar-les

Albert, ho ensenyo al contacte de la viquipedia a veure si aquestes
dades li aniriren be

Salutacions i bon any nou

El 31/12/14 a les 13:22, Konfrare Albert ha escrit: