[Talk-cat] DXF a OpenStreetMap

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Fri Jun 13 09:21:48 UTC 2014

Pensaba retornar la informació en format SHP o similar. Cal dir que des de
l'ajuntament em van confirmar que no treballen amb programari GIS. La
informació prové de petites actuacions realitzades a diferents barris, a
través de programari enfocat a l'arquitectura i no a la gestió.

El dia 13 juny de 2014 10:01, yo paseopor <yopaseopor a gmail.com> ha escrit:

*Carlos Sánchez*About.me <http://about.me/carlos.sanchez>