[Talk-cat] Acadèmia d'anglès

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Tue Mar 4 10:57:11 UTC 2014

Wenes i bon carnaval!
Pel que he vist, OSM no fila tan prim encara.Jo ho faria com a amenity, ja
que a més d'edifici és una categoria diferent que la resta d'edificis i per
tant els mapes d'OSM la marcaran diferent (que al cap i a la fi és el que
busquem quan etiquetem alguna cosa específica).
No seria mala idea plantejar la proposició d'incloure aquest tag? (
amenity=languages_school ) d'aquest estil.Qui inicia el procés?

yopaseopor