[Talk-cat] GPS per a waypoints

Roger Veciana i Rovira rveciana at gmail.com
Mon Mar 10 08:31:31 UTC 2014

Sempre pots calcular l'altitud a partir d'un model digital d'elevacions que
sigui prou bo. Aquesta pàgina t'ho fa, per exemple:
http://www.gpsvisualizer.com/elevation

A Catalunya tens accés al dem de 5x5 metres de l'ICC, per exemple. Crec que
té prou precisió.

Roger

El dia 10 març de 2014 9.27, Fermí Tanyà <fermi_t at gmx.net> ha escrit: