[Talk-cat] l'Esquirol

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Wed Mar 12 17:37:48 UTC 2014

Jo també ho havia pensat, però ja veig que us heu avançat per partida doble
XD

S'hauria de mantenir l'etiqueta old_name, o fins i tot la de official_name
fins que no es confirmi el canvi[1]

Salut!

[1] https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:name

El dia 12 març de 2014 18.14, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló
www.konfraria.org * @La_Konfraria <http://twitter.com/La_Konfraria>