[Talk-cat] Publicitat als nodes

Jose Luis Infante jlinfante at llefia.org
Fri Mar 14 11:15:09 UTC 2014

Bon dia,

avui estava fent una ullada als nodes del barri, i m'he fixat en una botiga
de mobles que no havia vist abans. Pel que he observat, un usuari ha
incorporat les botigues d'una cadena a OSM.

No em sembla malament que les empreses geolocalitzin les seves botigues,
però en aquest cas, hi ha key:note amb el valor: "Troba les millors ofertes
i els millors preus en mobles...".

Podeu veure la llista de nodes a
http://www.openstreetmap.org/user/MonicaPrim/history

Desconeixo si aquestes pràctiques estàn regulades a OSM. Quina opinió us
mereix? Ho heu vist abans?

Per cert, falta el  shop <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:shop>
=furniture ;)

Salutacions,

Jose Luis

PD: sembla que el key:note no es visualitza als mapes (fail!)