[Talk-cat] Publicitat als nodes

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Sun Mar 16 10:39:36 UTC 2014

Opinió personal:

Crec que hi ha una línia molt prima entre la descripció i la publicitat.En
aquest cas ha estat publicitat perquè l'ha feta segurament una persona
vinculada a aquesta empresa.Però tots coneixem negocis que "descrivim" i
que fem publicitat boca-orella,  principalment perquè ens han atès molt bé
o altres motius propis.

En el meu cas considero que OSM té pendents moltes altres coses que afegir
tanta complexitat a un node determinat i que a més no compliria els termes
de perdurabilitat que li exigiríem a un mapa (imagina't cada setmana a algú
canviant l'eslògan de totes les botigues MediaMarkt i posant-hi les ofertes
d'aquell dia, per exemple) .Mentre OSM no tingui una política comercial (i
espero sincerament , nosecom, que no la tingui mai) la cosa hauria de ser
neutral i per tant fer publicitat d'un negoci marcaria la diferència entre
uns i altres.A més imaginem-nos que fos al revés, t'han servit molt
malament i optes per deixar una clau en forma de ressenya.

Igual que a Wikipèdia no es pot escriure un article sobre cada negoci que
existeix crec que OSM no ha de suportar tota la informació subjectiva que
se'n derivi d'un negoci (cas apart és l'administració pública la qual ha
d'estar indicada amb pèls i senyals).Per tant crec que més enllà de nom i
tipus de botiga...(cas apart seria especificar la renderització de
l'edifici (mida de la botiga,alçada de l'edifici , etc.)

el debat ens fa més rics
yopaseopor
Salut, mapes i debats sobre publicitat encoberta