[Talk-cat] Publicitat als nodes

Xavier Barnada xbarnada at gmail.com
Sun Mar 16 16:57:36 UTC 2014

Hola llista,

Jo personalment el que li diria a l'usuari es que aquesta etiqueta no
s'esta usant correctament ja que el que diu a la wiki es el seguent:
"A note is used to inform other mappers about non-obvious information
about an element, the author's intent when creating it, or hints for
further improvemen"

Per altre banda em sembla curiós que es consideri OSM lo suficientment
rellevant  com per dur-hi  a terme aquestes accions de marketing.

Per altre banda i per tal de no frustra/truncar la col·laboracio de
l'usuari/empresa amb OSM recomanaria que se li comentes altres dades que
si que poden aportar i que poden ser utils tant per OSM com per al seu
negoci com son els horaris d'obertura.

Salutacions

El 14/03/14 12:15, Jose Luis Infante ha escrit: