[Talk-cat] 1a trobada de mappers catalans: Gualba, 5 d'abril

Hector marmitakos at telefonica.net
Sun Mar 16 17:25:14 UTC 2014

Hola a tots.
Ho sento. Em tinc que depenjar de la trobada del dia 5. El dia 6 hi ha
programat el dia mundial de l'activitat física i la regidoria que actuament
ocupo a l'ajuntament de Cervià de Ter, aquesta legislatura, te encarregada
la celabració d'una caminada infantil pel terme municipal, així que el dia
abans ens tocarà, a mi i als meus col·laboradors, treballar per mirar que
tot rutlli d'allò més be.
Ho sento de veritat. És la segona vegada que ho tins a tocar i a darrera
hora em tinc que desdir.
Esoero que a la tercera sigui la vençuda.
Que us vagi be i aprofiteu la trobada.
Jo hauré d'esoerar a una altra per mirar d'aprendre quelcom.
Salut.

Héctor

El dia 8 març de 2014 12.35, Konfrare Albert
<lakonfrariadelavila at gmail.com>ha escrit: