[Talk-cat] 1a trobada de mappers catalans: Gualba, 5 d'abril

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Wed Mar 19 23:24:05 UTC 2014

Hola a tots,

Després de molts intents per contactar amb el regidor, ahir vaig aconseguir
parlar amb la tècnica del PuntTIC i es va comprometre a donar-me una
resposta aquesta setmana. Suposo que demà, que treballen a la tarda.

Ara bé, no em va donar gaires esperances de què l'Ajuntament ens cedís una
sala.
Bé, no vull avançar-me als fets, esperem aquesta resposta i llavors decidim.
Ho comento perquè sabeu el perquè d'aquest <<silenci>>.

Carlos, fas bé de començar a organitzar les coses ;)
Salut!

El dia 16 març de 2014 19.42, Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com> ha
escrit: