[Talk-cat] 1a trobada de mappers catalans: Gualba, 5 d'abril

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Thu Mar 20 12:18:25 UTC 2014

Hola a tots,

de nou, gràcies per les gestions Albert. Estaria bé començar a preparar
algun ordre del dia, jo ja tinc uns quants temes que crec que hem de
parlar. Continuem a l'espera de confirmar el lloc o comencem a fer
propostes?

Salut!

On 20/03/14 00:24, Konfrare Albert wrote:
> [...]
>     *Carlos Sánchez
>     *About.me <http://about.me/carlos.sanchez>*
>     *
>     **

> *KONFRARE ALBERT*
> La Konfraria de la Vila del Pingüí
> de La Palma de Cervelló
> www.konfraria.org <http://www.konfraria.org> • @La_Konfraria
> <http://twitter.com/La_Konfraria>

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)